Tear lemon drop

Multi screen List-Tear lemon drop
1st mini Albumの中で一番好きな曲です。腰をまわす部分と横を向いて手を上下させる振り付けがお気に入り。歌詞もSweetSにぴったりでした。
☆Tear lemon drop ver.B (avi108MB HQ-mpg852MB)Sound source=changes

☆Tear lemon drop ver.C (avi107MB HQ-mpg852MB)

Production on October 28
・1st live tour
・Pia Super Live
karaoke
・slide-32Fan's Edition

◎Extra 昨日の続きYesterday's continuation
シンガポールはすてきな街でした。Singapore was a wonderful town.
帰国する日の夜、飛行場に無料のインターネットがありました。There was the free Internet in the airport on the night of the day when I returned home.
私は「SweetSdesu」に接続してみる。しかし接続はできませんでした。I connect it with "SweetSdesu". However,it was not possible to connect it.
何かいやな予感がしました。Something an unpleasant presentiment did.
帰国してからも1週間以上接続できませんでした。After it had returned home, I was not able to connect it for one week or more.
今回は本当に消えた・・・It disappeared really this time ・・・.
それではSweetSとtani0128の名前でブログを作れば誰かが見つけて連絡できるIf so, someone can find here if Brog is made from the name of SweetS and tani0128 and
it report.
それがこのブログをスタートさせた理由でした。It was a reason why it started this Brog.
しかし「SweetSdesu」は復活しました。However, "SweetSdesu" revived.
それならば、もうこのブログの必要性はなくなりました。If it is it, the necessity of this Brog is already lost

It continues to tomorrow.